Search

בנט תוקף את נתניהו: "רק דיבורים" - סרוגים

בנט תוקף את נתניהו: "רק דיבורים" - סרוגים

אברהם בלוך, חדשות סרוגים22.01.20 09:49  כ"ה בטבת תשפ

בנט תוקף את נתניהו: "רק דיבורים"

  Hadas Parush/Flash90

יושב ראש ימינה ושר הביטחון, נפתלי בנט, תוקף הבוקר (רביעי) את הצהרותיו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בדבר סיפוח בקעת הירדן, וקרא להחלת ריבונות מידית בבקעה.

שר הביטחון כתב בחשבון הטוויטר שלו: "הדיבורים על החלת הריבונות בבקעת הירדן, בשומרון וביהודה הם מבורכים. אך אלו, כאמור, בינתיים רק דיבורים".

עוד באותו נושא

בני גנץ לחברי כחול לבן: לא תומך בסיפוח חד צדדי


בנט הוסיף כי: "המבחן היחיד הוא המעשה: אני קורא לראש הממשלה להביא להצבעת הממשלה ביום ראשון הקרוב צו להחלת הריבונות, ואחר כך להביא את הצו לאישור הכנסת ביום שלישי. רק מעשים בפועל יקבעו".

כזכור, אמש הגיעו אנשי כחול לבן לסיור בבקעת הירדן, שם אמר היו"ר בני גנץ: "אנחנו חוזרים וקובעים שבקעת הירדן היא חומת המגן המזרחית של מדינתו בכל תרחיש עתידי. ממשלות שדנו בעבר על החזרתה עשו טעות חמורה. אנחנו רואים את חבל הארץ הזה כחלק בלתי נפרד ממדינת ישראל. לאחר הבחירות נפעל להחלת הריבונות על בקעת הירדן, במהלך לאומי מוסכם ובתיאום עם הקהילה הבינלאומית."

לאחר מכן, כתב בני גנץ בקבוצת הווטסאפ של חברי הכנסת מכחול לבן: "חיזרו לדבריי והקשיבו להם היטב אין בינם לבין סיפוח חד צדדי ולא כלום".

מאוחר יותר, בפתיחת קמפיין הליכוד, ראש הממשלה התייחס להצהרת בני גנץ על החלת הריבונות בבקעת הירדן. "גנץ אמר סוף סוף שהוא יחיל ריבונות, לא עברו כמה שעות והוא חזר בו. בטח קיבל טלפון מאחמד טיבי או מישהו אחר שסייר בבקעה, קוראים לו יאיר לפיד. כשלפיד ביקר בבקעה הוא אמר שהוא לא שולל פינוי יישובים בבקעת הירדן" אמר. בהמשך הראה תמונה חצי חצי של עופר שלח וצבי האוזר: "אחד אומר בעד אחד נגד. כן ולא. חוק הלאום – עופר שלח נגד והאוזר בעד".

Let's block ads! (Why?)



2020-01-22 07:49:24Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMitQFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvNDEyMzEzLSVENyU5MSVENyVBMCVENyU5OC0lRDclQUElRDclOTUlRDclQTclRDclQTMtJUQ3JTkwJUQ3JUFBLSVENyVBMCVENyVBQSVENyVBMCVENyU5OSVENyU5NCVENyU5NS0lRDclQTglRDclQTctJUQ3JTkzJUQ3JTk5JUQ3JTkxJUQ3JTk1JUQ3JUE4JUQ3JTk5JUQ3JTlE0gEA?oc=5
52781778217665

Bagikan Berita Ini

0 Response to "בנט תוקף את נתניהו: "רק דיבורים" - סרוגים"

Post a Comment

Powered by Blogger.