Search

אימה של נעמה יששכר ופוטין ייפגשו בישראל - ישראל היום

אימה של נעמה יששכר ופוטין ייפגשו בישראל - ישראל היום

ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש המל"ל מאיר בן שבת קיימו היום (שני) פגישה עם יפה יששכר ובני משפחה נוספים, ככל הנראה לקראת ביקורו של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, בישראל. 

. בתוך כך, דובר הקרמלין, דמיטרי פסקוב, העריך היום (שני) כי שחרורה של נעמה יששכר, הצעירה הישראלית המוחזקת במאסר ברוסיה לאחר שהורשעה בהברחת סמים, יעלה במהלך השיחות בין הנשיא פוטין ובכירים ישראלים בביקורו במדינה.

במהלך מסיבת עיתונאים במשרד הנשיאות הרוסי, פסקוב סירב להתייחס לשאלה האם הקרמלין מתכנן לאפשר חנינה עבור הצעירה הישראלית ואת שחרורה מהכלא.

"אין ספק שסוגיית נעמה יששכר תעלה במהלך פגישתו של הנשיא עם מר נתניהו, ואז הנושא ילובן בין המנהיגים. אנו לא נכריז שום דבר בנושא בינתיים", אמר פסקוב.

עוד בנושא:
 

פסקוב התייחס גם לפגישתו של הנשיא פוטין עם יו"ר הרשות הפלשתינית, מחמוד עבאס, ומאר כי: "כן, מתכונן מגע עם ההנהגה הפלשתינית במהלך ביקורו של הנשיא". 

"לבטל את כל פעולות המחאה שתוכננו"

יפה יששכר, אימה של הצעירה הישראלית המוחזקת בכלא הרוסי, נעמה יששכר, שבה אתמול (ראשון) ארצה והודיעה על השהיית המאבק לשחרורה של הצעירה.

"הודעתי לפני דקות אחדות לראשי מטה המאבק, לבטל לעת עתה את כל פעולות המחאה שהם תכננו לימים הבאים", אמרה יששכר.

עוד הוסיפה יששכר: "אנו נמצאים בשבוע קריטי, שברירי ורגיש לגורלה של נעמה. נבמשך חודשים ארוכים, הצלחתם להביא את המודעות הציבורית לסיפורה של נעמה לשיא, והעליתם את הדרישה לשחרורה לגבהים חסרי תקדים. האווירה הצבורית שייצרתם במו ידיכם, הביאה גם את ממשלת ישראל לפעול לשחרורה של נעמה, וראש הממשלה התחייב בפומבי לעשות זאת".

"בגלל רגישות המצב, ובגלל ההערכה והכבוד שאני רוכשת לעוסקים במלאכת המו"מ להשבתה של נעמה, ולאחר ששקלתי בכובד ראש את הדברים - הודעתי לפני דקות אחדות לראשי מטה המאבק, לבטל לעת עתה את כל פעולות המחאה שהם תכננו לימים הבאים. עשיתם עבודה נפלאה עד כה. זה הזמן לתת למשא ומתן בין המדינות להבשיל. אני אופטימית, תהיו גם אתם", סיימה יששכר את דבריה
 

Let's block ads! (Why?)



2020-01-20 13:48:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzI2MDE50gEA?oc=5
52781777067946

Bagikan Berita Ini

0 Response to "אימה של נעמה יששכר ופוטין ייפגשו בישראל - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.